24 ljudi je naredilo zaobljubo.
12 ljudi deli svojo zgodbo.

Tesnoba

photo-1476631840528-13bdc7f18072

Simptomi:

  • oseba doživlja, da sama skrbi ne more pomiriti ali zaustaviti, kar posledično zmanjša njen občutek kontrole in poveča napetost ter utrujenost;
  • pretirana tesnoba in skrb o številnih dogodkih ali dejavnostih, ki se pojavlja v obdobju šestih mesecev;
  • nemir ali občutje napetosti;
  • hitra utrujenost;
  • težave pri koncentraciji;
  • razdražljivost;
  • mišična napetost;
  • moteno spanje.

Kaj lahko naredim?

  1. Identificirajte svoje sprožilce – kdaj in kje je večja možnost, da postanete bolj tesnobni?
  2. Narediti stvari drugače: naredite načrt – počasi začnite početi stvari, ki se jim dalj časa izogibate.
  3. Ustavite se, zadihajte, ne odreagirajte avtomatično.
  4. Začnite razmišljati drugače, preizkusite svoje avtomatične misli in poskušajte najti zavetne misli.
  5. Vadite mirno dihanje.
  6. Vizualizacija vašega soočanja s tesnobo, da uspete ohraniti mirnost v takih situacijah.
  7. Pojdite na sprehod, tecite, vozite se s kolesom, počnite stvari, v katerih uživate in ste ob njih sproščeni.

Pomembno je, da v tem nismo sami, da imamo okrog sebe ljudi, na katere se lahko obrnemo po pomoč. Če tega ni, pa na osebe v zdravstvu, duhovnika ali katerokoli drugo osebo, ki ji zaupate.

Za več informacij o tem, kaj se z vami dogaja, se lahko obrnete na osebnega zdravnika, psihiatra ali pa psihoterapevta, ki vam bo pomagal najti pravo obliko pomoči.

Spregovori, začni znova.

Moja zgodba Naredi zaobljubo